torsdag 23. oktober 2014

Vi må huske å le!!

Det er så lett å grave seg ned i denne prossessen. Alt for lett. Og jeg er sikker på at de fleste av dere som er i samme situasjon vet hva jeg snakker om. Så til alle dere fantastiske ivf-fightere: vi må ikke glemme å le!


En av rugedagene i sommer kom jeg over en masse "ivf flauser", og det var bare SÅ morsomt å lese. Vi har ikke hatt noen skikkelige flauser enda, men det har da blitt noen episoder vi bare må humre av i ettertid.

Som den skravlete legen som måtte vente på noen instrumenter mens hun holdt på med egginnsettingen. Der ligger jeg med med bena i bøylene, rattata heist opp i ansiktshøyde og kanylen halvveis i livmoren mens legen sitter stille og holder fast...  "Åh, for et nydelig sommervær. Har dere planer i dag da?"
Det var så komisk at jeg brøt ut i latter og svarte noe sånt som "ja, det er jo dette her da..."

Jeg har SÅ lyst til å høre om dere andre! Noen som har en morsom hendelse å dele? :)


2 kommentarer:

  1. Min kjære var litt stresset når han skulle levere sædprøven sin. Han gikk til resepsjonen, satte fra seg koppen og nesten strenet ut igjen. Resepsjonisten måtte rope etter han og alle snudde seg selvfølgelig. Haha, han ler av det nå men var rød som en tomat når han måtte hente koppen sin igjen og luske inn på laboratoriet der den skulle leveres. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha, ja det kan jeg godt se for meg! :) så søte de er med alle sine kvaler rundt sædprøven. Godt han kan le av det nå, det er jo egentlig bare søtt og morsomt!

      Slett