tirsdag 11. november 2014

Drømmeland

Å, herlige, skumle drømmer!

Babyseng
Kili seng fra sprell.no
Jeg tusler stadig gjennom babyavdelinger i klesbutikker, sveiper innom Sprell (for der står den, den babysengen jeg gleeeeder meg til å kjøpe), ser på strikkeoppskrifter, barnevogner, bilseter, tripptrapp-stoler, tapeter. Jeg har til og med planlagt det praktiske rundt å lage sunn og næringsrik mat når man er over ammeperioden... For ikke å snakke om alle hensyn når vi først pusser opp nå: et gulv som er godt for små babyknær, en sofa som tåler å bli griset til, et trygt kjøkken, en praktisk gang med masse oppbevaring og slitesterkt gulv....



Man kan bli gal av mindre, hele livet mitt dreier seg rundt noe jeg ikke har og et liv jeg ikke aner hvordan vil bli. Men det er godt å drømme seg bort litt, å vite at vi kjemper for dette ene, kjemper med alt vi har for dette livet vi ønsker oss mest.

Så da satt jeg her da og koste meg med Synarela og lagde en liten collage. Barnerommet står klart til å bli nettopp det: Barnerom! :)

Og til alle dere andre drømmere vil jeg absolutt anbefale å lese bloggen til Ønskemor. Etter mange runder med inseminering og IVF gleder hun seg nå over å ha rundet uke 20. Herlig å lese, her er det ikke snakk om å gi opp. Vi skal også dit!!! :)


Drømmen om en baby!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar